מצב עכוז, סוכרתית מאוזנת
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 36+5, עם סוכרת הריון מאוזנת, הריון 3 (2 לידות קודמות וגינליות רגילות עם זירוז). הפעם עובר במצב עכוז מתמשך, ב 36+2 הערכת משקל 2.900 וגודל מתאים ל 37+2. זרימת דם תקינה שיליה אחורית פונדלית וכמות מי שפיר תקינה AFI: 16 ס"מ. אני מנסה היפוך עובר שבוע הבא. האם הנתונים מתאימים ללידת עכוז במידה והיפוך לא יצליח? האם מבצעים זירוז ללידת עכוז (בגלל חשש גודל בשל הסוכרת) ואם כן, מתי. תודה.
שלום אור, קודם כל באמת כדאי לנסות להפוך את העובר. אם ההיפוך לא יצליח, אני בהחלט ממליץ על נסיון לידה נרתיקית ועל פניו הנתונים שלך מתאימים. אנחנו מעדיפים התפתחות ספונטנית של הלידה ובד"כ לא מצבעים זירוז אך צריכים לשקול כל מקרה לגופו. אם הסכרת מאוזנת ניתן להמתין לפחות עד התאריך המשוער. החל משבוע 39 אפשר לשקול סטריפינג. בהצלחה.