מעוניין לדכא את היצר. זה מביא לי רק תסכול

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

18/11/2020 | 00:28 | מאת: משה

אני נשוי עם ילדים. נשוי 12 שנה. מקיימים יחסים פעם-פעמיים בחודש. המין מאוד משעמם, חסר מעוף וריגוש מבחינתי. ולמעשה ב-16 שנות הזוגיות ניתן לספור ביד אחת מתי הסקס היה ''ואוו!''. אני גבר שמדבר ואני תמיד הייתי מכוון ומספר מה נעים לי ועושה לי טוב. מבחינת אשתי התדירות כנראה מספיקה וגם איכות המין. העניין הוא שכל הנושא מחרב את שגרת יומי. את הדברים שבא לי הפסקתי לבקש מזמן ועל פנטזיות - הס מלספר. אני שוקל ליטול טיפול תרופתי נוגד דיכאון כזה שגם יפחית את היצר. האם פסיכיאטר יכול לכוון לטיפול המתאים? הייתי מסתכן ואומר שאפילו בא לי לקבל זריקת סירוס פשוט כדי שלא יבוא לי מין וזה לא יהיה משהו שעולה לי במחשבה כשאני פוגש קולגות או מכרים משותפים, אבל זה נראה לי כמו משהו שאף רופא לא ירצה לתת.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך אני לא רואה סיבה לדכא את עצמך או את צרכיך. מבינה שניסית לדבר עם אשתך ולתחושתך המצב לא בר שינוי,אבל להערכתי תמיד אפשר לבדוק איך ניתן לשנות או לבטא את הדברים שחשובים לך בזוגיות בלי לדכא את מי שאתה. נשמע לי שהבעיה כאן היא בתקשורת עם אשתך וזה הדבר שעליכם לעבוד כדי ליצור שינוי בתור התחלה. ואם לא הצלחת לדבר איתה לבד, לדעתי נכון שתעזר באיש מקצוע או מטפל מיני מוסמך לטיפול אישי או זוגי מיני. אשמח לסייע בהמשך אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

09/12/2020 | 00:14 | מאת: אני

היי וואו זה נראה כאילו אני כתבתי את ההודעה הזאת. אני גם הייתי בדיוק באותו מצב כמוך רק שלפני כמה חודשים התחלתי לקחת כדורם בגלל בעיית OCD אמיתית שיש לי. הכדורים לא כלכך עוזרים ל OCD אבל בהחלט מדכאים את הרצון למין. ולמרבה הצער זה עושה לי יותר טוב כי כבר אין את הרצון בקשר מיני עם אשתי ( וזה לא שאני מחפש מישהי אחרת ) והאמת אני פחות מתוסכל וסובל. תדירות יחסי המין מאוד נמוכה ( שזה מה שאשתי בעצם צריכה ) ואז היא רוצה את זה יותר ממני והיא משקיעה יותר. אז נכון שזה קורה רק פעם בחודש אבל לפחות הקשר המיני הוא הדדי ולא חד צדדי שבו היא שוכבת על הגב אני מלטף אותה ומנשק אותה שעה עד שהיא גומרת ואז היא מאוננת לי 10 דקות ונגמר הסיפור. בלי לעשות לי מין אוראלי, בלי ללטף אותי ולנשק בכל הגוף. בלי להתחכך בי עם החזה או ללטף אותי עם השיער שלה. ללא הכדורים הייתי נמשך אליה וסובל ועכשיו היא כאילו הפכה לדודה שלי. עצוב להגיד אבלהכדורים רק עזרו לי.

מנהל פורום מין ומיניות