עזרה דחופה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 33 לפני שבועיים, נראה לי מהתופעות הבאות, וממשיך: סחרחורות (12 שעות מכל 24 שעות) שומע את קולות שאינם קיימים (3 פעמים בשבועיים) יישור ללא הליכה (רפיון הברכים) (פעמיים בתוך שבועיים). טשטוש ראייה, חולשה להציג את עין ימין (פעם ביום). חוסר איזון בהליכה (הראשון עשרה ימים) שלשול (יום אחרי יום). הקאות (הראשון ארבעה ימים). הרפיה והתכווצות ביד שמאל (פעמיים בתוך שבועיים) כאב בחלק האחורי של הראש מצד ימין, ובאזורים שונים בראש (כל יום) קרור בגוף (כל יום). טיימס ריכוז (בהדרגה לשיפור) תחושת גוף מסומם במהלך קיום יחסי מין (בכל פעם) בחילות (כל יום) תחושה של חוסר אונים ועייפות (כל יום) קהות הפנים משמאל ( פעמיים ) מיוזע ( יום אחרי יום ) השתנת יתר ( היום רשון ) ------------------------------------------------ תרופות = אגיזרק לסחרחורת עזר 50 %. בדיקת ולחץ דם ואאג וסי טי ראש תקינים אני מבקש ממך לייעץ לי מה לעשות כדי לזהות את סוג המחלה
כדאי לפנות לרופא משפחה.