שאלת כאבים פנימיים בצלקות

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

18/11/2012 | 18:20 | מאת: זואי

האם מי מכם חווה כאבים בצלקות מבפנים? אסביר... היום - לא יכולתי לשבת. היה לי כאב פועם כאילו *בתוך* הטוסיק. הדבר הזה התחיל לפני שבוע עם גירודים מאוד מציקים בבפנוכו. היום זה כבר הגיע למצב שחוץ מהגירוד הרגשתי כאילו יש לי איזה כדור ברקטום. נבהלתי מאוד. נבדקתי גם אצל הגניקולוג שלי לא מצא כלום וגם אצל כירורג. כשהכירורג נגע בצלקות מבפנים - זו בדיוק היתה התחושה המציקה. לא מצאו שום סימנים לדלקת או זיהום או נפיחויות. גם לא טחורים. שום כלום. ואני - כאובה.ומרגישה שמשהו לא בסדר. יצאתי כלעומת שבאתי, עם ההסבר שכנראה הצלקות מגיבות למזג האויר... אני מכירה את זה בצלקות החיצוניות על הבטן, אבל מבפנים.. למטה בטוסיק - וואו. פשוט לא יכולתי לשבת ישר. האם זה מוכר לכם? הגיוני?

לקריאה נוספת והעמקה
18/11/2012 | 23:57 | מאת: דיאנה

מכירה את הדבר הנורא הזה פיסורה?? זה יכול להיות מאוד מציק וכשהיה לי את זה לא יכולתי לשבת וזה כאב והציק..

לא קרה לי. טוב גם היושבים שלי לא הכי בשימוש. אולי באמת שיבדקו שוב שזו לא פיסורה? אולי כדאי לעשות רקטוסקופיה. בדיקה ממש פשוטה עם מכשיר קטן עם אור, אם אני לא טועה. תחזרי לכירורג ותבקשי שיעשה. מקווה שיעלו על זה ויעבור מהר!! תרגישי טוב 3>

19/11/2012 | 10:26 | מאת: זואי

כי הכאב שלי הוא פנימי. רקטוסקופיה זה ה"רובה" המפחיד הזה? שלא מצריך הכנה מיוחדת...? אני מניחה שאם זה ימשיך רצוף אז כן אקבע לפרוקטולוג. אוףףף ממש לא בא לי שוב בדיקות פולשניות. גם הבדיקה הידנית החזירה אותי לתחושה הזאת שמחללים לי את הגוף. חשבתי שהכל כבר נחלת ההיסטוריה. כנראה זה אף פעם לא. ממש מבואסת. אתמול והיום אני שוב על משככי כאבים רק בגלל זה.

פיסורה זה ממש לא חיצוני בעיקר, דווקה דיי פנימי. אבל בכל מקרה, זה כאב שאמור להופיע בזמן היציאה ונמשך אחריה. כך זה אצלך? או שהכאבים ספונטאנים במהלך היום ללא קשר ליציאות? חמודה, אחריי ככככל מה שעברת, המכשיר הקטן הזה של הרקטוסקופיה מפחיד אותך? בחיאת, קטן עליך. כולה בדיקה קטנה של 2 דקות. אל תסבלי יותר מדי זמן, תעשי את הבדיקה. מקווה שזה משהו קטן שאפשר לפתור בקלות. תעדכני.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה