חוסר הדדיות חברתית וריגשית
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באבחנה של ASD (לפי dsm 5). מה זה אומר? יעני ברמה הקלה ביותר לא מדבר על מקרים קיצונים. יעני אפילו בדרגת חומרה קלה. איפה זה בא לידי ביטוי ביום יום?
לקריאה נוספת והעמקה
יעקב שלום, דוגמאות לחוסר הדדיות חברתית ורגשית בדרגה קלה הן: 1. יכולת פחותה ליזום ולשתף באופן שווה/סביר ברגשות ובחוויות 2. חוסר רגישות לבן השיחה המתבטאת ב'הרצאה' על תחום עניין צר ללא דיאלוג ממשי. 3. חוסר עניין/קוצר רוח בהאזנה לחוויות אותן מספר האחר 4. תגובה לא מותאמת ליוזמה בינאישית של האחר או קושי לשמר עניין באינטראקציה. בברכה, ד"ר איריס שגב.