התיעצות
דיון מתוך פורום ניתוח קיצור קיבה בחולי סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר קידר עברתי לפני שנתיים .ניתוח לפרסקופי להסרת גידול ממאיר בחלק העליון של הקולון.(ללא טיפולים כימותרפיים והקרנות). לאחר כחצי שנה עברתי ניתוח נוסף של בקע , בעקבות הניתוח הקודם .הבקע בדופן בטן שמאל. עם רשת גדולה. שאלתי היא הטים אוכל לעבור ניתוח שרוול כיבה היום משקלי 120 קג? אני חבר קופח מכבי , איך אוכל להגיד אלייך להתיעצותאו ניתוח במידה ואשפר? אשמח מאד לתשובתך תודה מוטי צור 052-8396232
שלום לך. קרוב לוודאי שניתן לבצע ניתוח שרוול. צריך לבדוק מה הBMI שלך. היתרון של ניתוח שרוול הוא שהוא ניתן לביצוע גם אחרי ניתוחי בטן אחרים. ייתכן ויש הדבקויות בחלל הבטן - ויהיה צורך בלהפרידן, אך זה פחות מסוכן כיוון שכל הניתוח הוא על הקיבה, ולא על איזור המעי. אתה יכול לקבוע תור למרפאה, ציבורית - בילינסון - 03-9376666, פרטית - 09-9509697 בהצלחה.