רומן בעבודה

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

15/06/2012 | 11:37 | מאת: ענת

שלום, אני נשואה עם ילדים ועקב משבר בזוגיות בעיקר בגלל מצב קשה עם אחד הילדים "ברחתי" לרומן שכלל הכל בעבודה עם גבר נשוי +ילדים, בתחילה היינו בקשר כל הזמן בעיקר בנייד וכמובן ראינו גם האחד את השני בעבודה ומחוצה לה, לאחר חצי שנה כשאני מאוהבת מעל הראש ומקנאה כשהוא נמצא עם אחרות ומדבר איתן (גיליתי לצערי בתקופה שהיינו ביחד שהוא עבר את זה עם עוד עובדות וגם מחוץ לעבודה) הוא החליט שדי וחתך את זה די מהר, אני גם גרמתי לזה לקרות כי רציתי אותו רק לעצמי. מאז שהקשר הסתיים לפני שנתיים וכמובן קיבלתי את זה הכי קשה בעולם, לא תיפקדתי בכלום, אני עדיין מאוהבת ורוצה אותו, כמובן שגם רואה אותו בעבודה. הוא נחמד אליי וכשאני משדרת כוונה הוא משתף פעולה אך אף פעם לא יוזם (אין בינינו כלום חוץ מחיבוק פעם ב..). אני רוצה להפסיק את ההתאהבות הזו שלי, זה לא נכון, זה לא בריא והכעס הזה שבי על כך שנזרקתי קורע אותי עד היום ופוגע. הוא מאושר, מתפקד ומתקדם בעבודה ואני בשלי ממשיכה רק לחשוב עליו. מה עושים? איך נגמלים ומפסיקים? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

חז"לינו דיברו על אלף חכמים שלא יסייעו כאשר מישהו מתעקש לעשות מעשה שטות. התנהגות של 'בריחה' אינה ברת סיכוי להטיב לאורך זמן, והקביעה הזו נכונה תמיד, החל מהימורים דרך אכילה וכלה ברומנים לוהטים. הכמיהה למשהו חיובי במצבי משבר לא צריכה לבלבל ולהוביל לפתרונות סרק, אפילו אם הם זמינים. טוב אם תתחילי לנווט ולהוביל את עצמך והזוגיות שאת רוצה וצריכה כך שתעברי ממצב של תלות והתרפקות על ההרפתקאה שהיתה למצב של יוצרת מציאות חדשה שיש לה תשתית עניינית. פתרון מקיף וארוך טווח פרושו 'בדק בית' עם יעוץ מקצועי והחלטה בדבר שיקום הנישואין או התחלה מחודשת, עם סיכוי לבניית עתיד. כל טוב, ד"ר יוסי אברהם

26/06/2012 | 15:29 | מאת: ש.

ענת קראתי מה שהמומחה כתב לך ויש לי הרגשה שהוא לא עזר לך בכלום . האם אני צודקת? לא רק שהוא נתן לך תשובה קרה התשובה אפילו לא עינינית למה שתארת כאן ואני מבינה אותך מאוד כי הייתי בסרט הזה אבל בשלב הרבה יותר מוקדם משלך כי הכל עדיין טרי אצלי. לשמחתי אני לא עובדת יותר במקום העבודה שבו הכל התחיל ואני לא נאלצת לראות ולשמוע כלום אבל עדיין כואבת ההרגשה.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה