בעיה ביני לבין אישתי

דיון מתוך פורום  זוגיות חברה ותעסוקה

10/12/2011 | 15:54 | מאת: ע.ג

אני ואישתי התחתנו לפני חודשיים בערך, היינו חברים שנה ו 4 חודשים בערך עד שהתחתנו, בזמן החברות חיי המין ביני לבינה היו מעולים, יש לציין שגרנו ביחד ואנחנו עדיין גרים ביחד לבד כמובן. אני מרגיש שמאז החתונה כאילו משהו קורה ואיכות חיי המין שלנו יורדת לריצפה, אני מרגיש שאישתי נרתעת ממני כאילו שמשהו לא בסדר אצלי, כשאני מנשק אותה זה נראה כאילו היא מקבלת נשית מאולצת. היא כל פעם דוחה אותי ממנה מבחינה מינית, יכול להיות שמשהו אצלי לא בסדר? אני כבר לא יודע מה לחשוב, אני אתמול הסתכלתי לה במכשיר טלפון נייד ואני רואה שהיא מתכתבת עם גברים אחרים, מישהו שלח לה הודעה מוזרה בשעה לא שיגרתית והיא כאילו אמרה לו שלא כדאי שאני יראה את זה... מה כדאי לי לעשות? אני שוקל לחתוך את הנישואין כי אני לא רוצה להיכנס למיטה חולה עם בגידות.

לקריאה נוספת והעמקה
10/12/2011 | 23:35 | מאת: מוני

ע.ג. יקר, התיאור שתיארת אינו מוצא חן בעיני כלל. אתה מתאר היפוך גמור של התנהלות חיי המין ביניכם. מקיצוניות אחת לקיצוניות שניה. מחיי מין מעולים לרתיעה, אילוץ, דחיה. והכל אחרי חודשיים בלבד. אני מאוד מאוד נזהר בכל מילה ומילה בתגובתי זו. זהו מצב מאוד רגיש וכל תגובה לא אחראית עשויה/עלולה להיות גורלית. אם אתה שואל אותי לגבייך, האם אצלך משהו לא בסדר לדעתי,התשובה היא לא. שום דבר אצלך לא השתנה-אתה בסדר גמור. האם הייתה מתחתנת איתך עם חיי המין לא היו מעולים כפי שתיארת? לדעתי לא. האם הייתה מתחתנת איתך אם לא היו גם שיקולים אחרים אצלה מלבד יחסי המין שגרמו לה להחליט להתחתן איתך? לא נראה לי. אתה חושד( איני ואף אסור לי לומר לך מה לעשות). אני אישית הייתי יודע כיצד ואיך לפעול ואולם אסור לי לומר לך את שאני הייתי עושה. לגופו של עניין ולשאלתך: באם אכן מסתבר כי אתה צודק וכי אכן קיימת כאן בגידה, הרי לחתוך ומייד, כמו האמירה-"לחתוך בבשר החי". אמון הוא הדבר הראשון במעלה במערכת יחסים בין זוגית. באם אבד האמון, הרי ללא אמון לא ניתן לחיות ולא ניתן להמשיך. לשיטתי( ולא רק לשיטתי) קיימות 2 עילות מרכזיות המהוות סיבה לגירושין מידיים: א. בגידה ב. אלימות פיסית ו/או מילולית. אתה צודק לח ל ו ט י ן באומרך כי אינך רוצה להיכנס למיטה חולה עם בגידות- על כך אין עוררין- אתה צודק 100%. אך אני חייב לסייג את דברי: אמנם ראית חלופת מסרונים בינה לבין גברים אחרים אמנם ראית מסרון אחד מוזר בשעה לא שיגרתית. אתה כותב: " כאילו אמרה לו" - אתה לא אומר- אמרה לו בוודאות. אכן לא נראה ונשמע טוב , ואולם לא הייתי ממהר להסיק מסקנות נמהרות טרם הייתי בטוח כי קיימים דברים בגו. וכפי שאמרתי קודם: אני הייתי יודע מה לעשות ואולם, אסור לי בתכלית האיסור לומר לך את שאני הייתי עושה במקומך. כולי תקווה כי הרגשותייך הינן מוטעות. כולי תקווה כי אין המדובר בבגידה. כולי תקווה כי חיי הנישואין שלכם לא יעלו על שרטון. כולי תקווה כי אולי מדובר בבעיה אחרת לעניין בעיית קיום יחסי המין, סיבה אחרת שאינה בגידה. ליבי איתך. בברכה, מוני ( אין דעתי מהווה תחליף לייעוץ מקצועי)

אני עוקבת לעתים קרובות אחרי תשובותיך, ואכן לכל כותב יש את הזכות להגיב מנקודת מבטו , הבנתו ונסיונו. אני מוצאת שיש מקום לבדוק תשובות, תשובה כמו " שום דבר אצלך לא השתנה אתה בסדר גמור". חייבת אני להעיר לך ולכל הקוראים שאין להתיחס לכתוב כאל תיאור המציאות אלא כדעה פרטנית בלבד, ומאוד מצמצמת, ווכשצריכים עזרה עלולים להתפס לכל תגובה ,ויש כאן סכנה של הטעיה

11/12/2011 | 08:58 | מאת: ע.ג

אני אקח את זה לתשומת ליבי. רק חשוב לי שתדעו שזה כאילו הפך למשחק אצלה, היא אומרת לי וואי איך בא לי סקס איתך אבל כשמגיע רגע האמת ששנינו כבר במיטה אז היא נרתעת, יהודית יכול להיות שאת צודקת ואסור למהר להסיק מסקנות, יש לציין שזה קרה מאז שהיא התחילה לנטול גלולות. לפני זה הכל היה שונה. אבל לא תיארתי שזה יהיה בצורה קיצונית, וכשאני מראה לה טיפה כעס היא יודעת לומר שהיא לא בסדר.

אתה מדבר על תקופה של חודשים מאז השינוי ביחסים , מזכירה לך שנשים נוטות לשינויים הורמונאלים אינם קשורים בגורמים חיצוניים . גם מתח שנוסף ועוד.. יכול להשפיע , לא הייתי ממהרת למסקנות לפני שאתה מברר בעדינות האם יש משהו שחשוב תדע, ומה שחשוב אף יותר להביע את האהבה דרך מגע מלל והתנהגות רגישה קשה לי להאמין שחודשים יביאו לשינוי רגשי בענין המסרון. אל תמהר למסקנות ,

11/12/2011 | 09:05 | מאת: ע.ג

רק שקשה להביע אהבה למישהו שכל הזמן דוחה אותך גם כשמיעים אליו אהבה, אני עושה את זה ואף מקפיד על בסיס יומי להביע אליה אהבה, לפעמים אפילו לרוב היא אומרת לי די מספיק ואז אני קם ואומר לה טוב סדר. אני לא יכול לכפות את עצמי עליה, היא זאת שדוחה אוצי ממנה, וההודעות sms שלה בכלל מוסיפות לסיפור, אני פשוט יעשה לה שיחת נפש וישאל אותה חד משמעית מה הסיפור שלה, כבר יצא לה ולי פעם לדבר על בגידות והיא אמרה לי שאם היא תבגוד בי או תרצה לעזוב אותי בגלל מישהו היא תבוא לספר לפני ולא תסתיר אבל היא לא כזאת היא שומרת הרבה זמן בבטן לפני שזה מתפרץ החוצה, ולכן אני חושד בה. יש עוד דברים שמחשידים. היא מסיימת לעבוד ב 22 ופתאום אתמול היא נכנסה בחצות הביתה. זה גם מוזר.

מנהלי פורום זוגיות חברה ותעסוקה