דכדוך בהריון
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 16, בריאה, ועובדת בתחום הטיפולי מזה מס שנים. הריון ראשון ורצוי. מתחילתו אני סובלת מבחילות והקאות בלתי פוסקות עד כדי מס אשפוזים וביקורים במיון. לאחרונה, חולשה, דכדוך ובכי בעקבות תחושות פיזיות. חשוב לציין שיש משפחה תומכת ובעל תומך וטיפולי. יחד עם זאת אני מתקשה להתגבר על התחושות ומוצאת את עצמי לא מתפקדת בעבודה, חושבת כל היום על ההקאות והבחילות והחולשה הרבה. האם בצפון יש מישהו שמטפל? שזוהי המומחיות שלו ובכלל אשמח לשמוע את דעתך. תודה.
שלום רב, אשמח להפנות אותך לפסיכולוגית בחיפה שעובדת עם נשים בהריון ואחרי לידה. אנא פני אלי במייל. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל פסיכולוגית קלינית מומחית [email protected]