שאלה שמעניינת אותי כבר הרבה זמן
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע טוב שרון היקרה . שאלה- פחד מלהיות לסבית או פחד מהתלבטות לגבי הנטייה יכול לנבוע מחוסר בטחון או דימוי עצמי נמוך? כשאני רואה נשים יפות אני ממש מרגישה חוסר נוחות ויכולה לבהות ממש אבל לא בקטע מיני אלא בקטע של איזו יפה היא ואני רוצה גם או סוג של קנאה מה דעתך? תודה רבה עלייך ועל הזמן שלך. שבוע טוב
היי רחלי, את שואלת כאן שני דברים שונים - קנאה בבחורה יפה אינה קשורה ב-OCD. זה בהחלט יכול לנבוע מביטחון עצמי נמוך, ו/או מסטנדרטים בלתי אפשריים, כפי שמוצגים לנו באמצעי התקשורת. למחשבות טורדניות אין בד"כ קשר לביטחון עצמי. שבוע טוב,