אוסידי אני אוכל מזה חרדות שיש לי אתזה
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הגיוני שאני חוטף חרדה מעצם העובדה שיש לי אוסידי שזו בעצם הפרעה? אני מרגיש חולה נפש אני מפחד מזה
היי נמרוד, המושג "חולה נפש" הוא ביטוי עממי ולא מקצועי. למעשה אין לזה שום משמעות. המונח "הפרעה" מתייחס לכל ההגדרות בספרי האבחונים הפסיכיאטריים (DSM ו-ICD), כולל גם פוביות פשוטות. לכן, אין צורך להתייחס גם למושג זה ברצינות יתרה, אם אדם מאובחן כסובל מ"הפרעה" אין זה אומר שהוא פגום. בברכה,
תודה על המענה. אבל זה הגיוני שעצם העובדה שיש לי חרדה או הפרעה זה מעורר בי חרדה יתרה שיש לי את זה?