מבחינה מדעית האם בזמן מצוקה האוסידי מאוד גבוהה?

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

26/10/2023 | 13:25 | מאת: סובלת

חוויתי אתמול משהו הזוי חרדה ברמה מאוד גבוהה המוח פשוט היה באזעקה שלו ליטפתי את הכלבה בבטן ומפחדת שנגעתי באיבר שלה אי אפשר לדעת הכל קרוב ואז גירדתי בראש ובן זוג שלי נישק לי את הראש המוח נכנס לאעזקה שאני צריכה להעניש את עצמי והכל הרגיש אמיתי כלכך שאני באמת צריכה להעניש את עצמי ואין ספק פתאום והכל מרגיש אמיתי לגמרי שאני נוגעת לכלבה שם מלכלכת את המגבות שלי נוגעת בדברים המזוהמים ביותר ומלכלכת בשביל להעניש את עצמי הכל מרגיש אמיתי יותר מאי פעם כי זו באמת אזעקה את הבגדים שלי מתה מפחד להשתמש במגבת בשמיכות בהכל אני נוגעת באיזור הפה מפחדת שנגעתי בכלבה כי רציתי להעניש את עצמי לגעת שם וללכלך הכל בשבילו בכדי להעניש את עצמי פשוט בן זוג שלי יקר לליבי ובגלל שאני מפחדת להדביק אותו היה צורך להעניש את עצמי הייתה חרדה גבוהה כי זו הייתה אזעקה של המוח האם באמת המנגנון כשיש אזעקה זה מרגיש יותר אמיתי? שוב אני מפחדת באמת להשתמש בדברים כי זה מרגיש שהפעם באמת עשיתי את זה ולכלכתי אותם ואת המגבות ואת הבגדים היה לי תמיד מקרים של ספק ועכשיו החרדה גבוהה מידי וזה לא מרגיש עם ספק אבל אני בחרדה עצומה ואני מפחדת לשים בגדים נקיים על הבגדים בערימה המקופלת להשתמש במגבת ואני לא יודעת כיצד לפעול מפה.. אני לא יודעת איך להמשיך ולכבות אזעקה? אשמח כיצד להמשיך והאם מדובר פה באוסידי? כי זה מרגיש אמיתי מאי פעם.

היי סובלת, שימי לב שכל ההודעה שלך היא בעצם בקשת אישור - גם השיתוף כשלעצמו, וגם השאלה האם זה אוסידי או לא (שאלת האישור הכי שכיחה שאני שומעת...). אני מציעה שתפסיקי לכתוב פה הודעות, שכן זה לא באמת עוזר ומקדם אותך. בברכה,

31/10/2023 | 20:42 | מאת: סובלת

נכון זה לא מקדם האם אני יכולה לחזור למסלול אם ביצעתי היום טקסים של חיטוי בגלל שליטפתי את הכלבה ופחדתי שהעברתי את החיידקים לכלי של הכלבים אז שטפתי את הכלי שלהם במקלחת שפכתי את הכלי בשירותים השני והכל נהיה שם מים ברצפה זה השירותים של אחים שלי ואני יודעת שאסור לי לגעת ברצפה אז לא אגע אבל זה מאוד משך אותי לשטוף את הכלי ולשפוך את המים ואז לייבש את מושב האסלה רק עם נייר בגלל המים ואז זה גרם לי בגלל הכלי במקלחת להשפריץ ספריי על הידית ועל הצינור ולחטאות מלא דברים ותוך כדי אני מנקה את הבקבוק האישי שלי עם סבון בלי סוף מבולבלת כי הראש חושב על האסלה דחף לייבש ושאני מבולבלת ומאבדת שליטה וכשאני מנקה את הבקבוק אז חלילה לא נגעתי בשירותים קודם כי המחשבות ןהדחף לייבש את האסלה והאשמה שיש מים כי הכלי נגע בצינור והכל בקיצור טקס גורר טקס וחבל..ואז שאלות בלי סוף בפורומים רפואיים האם אפשר להפסיק את הכל ולחזור למסלול רק זו השאלה?

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית