מחשבות קשות מאוד מאוד

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

22/10/2023 | 21:53 | מאת: מורי

כל היום מחשבות שאני פוגעת בילד קניתי סכינים חדשים גדולים וטובים כל היום תמונות בראש שאני פוגעת ביל..איתם ביקשתי מבעלי להחביא אותם פעם אחת כל הזמן חושבת לזרוק אותם לפח ממש תמונה בראש שאני דוק..חות..הורגת שיש קול שאומר לי לעשות את זה ואם לא יפגע בי ופתאום זה הופך לערבים שמאיימים שאני יעשה את זה ואל לא יפגעו בי מחשבות הזויות ביותר מפחדת. אני מכורה לילד!הזה למה יש לי ככה מחשבות כל הלילה מנשקת אותו מתוך שינה ומתייסרת על המחשבות

22/10/2023 | 22:39 | מאת: שלום

ישלי עצה בשבילך אני לא רופאה ואין לי ידע כמו שרון אבל את צריכה לעזור לעצמך ולתת למחשבות להיות ולא לפחד מהם את כל פעם מפחדת ועושה טקסים והם מתגברות הם הרי לא נכונות ואת יודעת זאת את רק מעצימה אותן ונותנת להם במה ולא צריך לנשק את הילד כל לילה ולהתייסר כי ברור לך שלא תפגעי בו הרי את מפחדת כלכך לפגוע בו מאהבתך אליו לכן ישלך מחשבות והמוח נכנס לחלילה שלא יקרה זה בסהכ מחשבות שווא תירגעי תנשמי תקבלי אותן ולא צריך לנשק את הילד בלי סוף זה סוג של טקס של חרטה .. תשחררי אהובה שיהיה לך רק טוב.

היי מורי, כפי שאמרתי לך פעמים רבות, עצם השיתוף עצמו, גם בפורום, הוא טקס. אני מבקשת ממך להפסיק לשלוח פה הודעות שמטרתן שיתוף. זה גורם לך נזק, מה גם שאת מקבלת תגובות מאנשים אחרים וזה לא עוזר בכלל - במקרה הגרוע זה מהווה עוד אישור.

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית