סיטואציה שהרסה לי הכל..

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

17/09/2023 | 19:41 | מאת: סובלת

אני בהחלט נמנעת כרגע מלכתוב בפורום זה משהו שאני לא רוצה שיהיה טקסי או שיעורר לי הפרעה ותלות אבל קשה לי פשוט להמשיך הלאה לאחר הסיטואציה אני יודעת שלא אקבל תשובה בהחלט בזמן אמת אבל חשוב לי להמשיך עם החיים שלי כרגיל ולא שמשהו אחד יהווה לי מכשול ואם אפשר טיפ כיצד לעשות את מכירה את הסיפור שלי לצערי אמא שלי גרמה לי לשטוף יום אחר יום במשך 3 ימים הסיטואציה גרמה לי לחרדה ברמה גבוהה ועשיתי חיטוי פה ושם כי נחשפתי פשוט שפכו מים ולא רציתי לאכזב אותה אני אשתדל להיות יותר חזקה ששטפתי היה משהו שנראה כמו צואה של כלב ליד המקרר בלמטה שלו וממש גיבגבתי עם המים ונתתי מכה עם המגב למקרר למטה וזה וזה הרגיש שאני מעבירה את כל החיידקים למקרר ושאני אולי מעבירה את הצואה חזרה לאיזור המקרר בגלל שהוא טיפה פתוח בלמטה שמתי כלור באיזור המקרר והמשפחה צעקה עליי שזה יהרוס את המקרר ואז בלי שידעו השתמשתי במגבונים רגילים זה גרם לי לחרדה ולחץ והסברתי להם שאני לא יכולה לשטוף יותר מפעם אחת אבל עדיין בדקתי אם יש שם צואה ואני לא יודעת אם יש או אין גם אחרי שגיבגבתי העברתי את הסמרטוט המאוד מלוכלך בבית בדפנות המקרר זה גרם לי לחרדה ברמכ שאני מפחדת שהצןאה הדבוקכ עדיין בתוך המקרר בלמטה שלו בגלל שגיבגבתי עם המגב ונתתי מכה איפה שהמקרר שהחזרתי את הצואה לשם או שהעברתי צואה לשם בדפנות שיהיה לי מחלות אני מפחדת להגיכ לסלון מפחדת לגעת במקרר כל שנייה עובר לי מחשבה בראש שאני נוגעת במקרר ובמקום שם אנחנו נפגשות בעוד כמה זמן ואני מאוד רוצה להמשיך הלאה מה ניתן לעשות איך אפשר להקל על מחשבה כזו ומה ניתן לעשות? תודה על הכל שרון.

17/09/2023 | 19:42 | מאת: סובלת

פשוט עובר לי בראש שיש שם צואה דבוקה שהמגב עם כל המחלות הדם והשתן והצואה יעבירו מחלות

17/09/2023 | 19:43 | מאת: סובלת

ןאז אני ממש מפחדת כי מדובר פה במקרר

היי סובלת, אם עשית את הטקס בסופו של דבר, אין פלא שאת סובלת יותר מהמחשבות. זו תוצאה ישירה של זה. לדעתי, עד שלא תקבלי החלטה "להתפטר" סופית מתפקידך כמנקה של הבית, הדבר ימשיך לחזור על עצמו. את צריכה להחליט שאת מפסיקה, ואין טעם לשתף אותי בתוכן הספציפי של המחשבות - כמו שאין טעם לעשות טקס ולהצטער על זה אחר כך. בברכה, ד"ר שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794957

19/09/2023 | 02:38 | מאת: המשך

אני כן מסכימה עם זה אני עושה את המשימות שלי ואני משתדלת כמה שאפשר לעמוד בהם פשוט יש לפעמים מקרים שגורמים להחמרה שעדיף להתנגד ולהימנע מלכתחילה תודה שרון.

19/09/2023 | 02:49 | מאת: המשך

אני חושבת גם שזה שאני עושה את המשימות זה מצוין אבל זה שאני עושה טקסי אישור ולפעמים מעט טקסים אבל שזה הדבר היחיד שקשה לי להפסיק אותו זה גם הרסני וזה מעגל ואני גם צריכה להפסיק לעשות טקסי אישור מול אנשים ומספרת להם את כל הסיטואציות כדי להירגע עם הספק

בהחלט, טקסים זה דבר הרסני ובוודאי צריך לקחת בחשבון גם טקסי וידוי ואישור. כלומר, לא לשתף אחרים במחשבות שלך, אלא לשמור אותן לעצמך עד שידעכו מעצמן - הן לא צריכות לקבל את הבמה הזאת.

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית