האם את מאמינה בטיפולי ניורופידבק
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
טיפולי ניורופידבק לטפל בפעולה לא סדירה של המוח לאוסידי? או שעדיף cbt
היי רון, CBT הוא טיפול ותיק, שמאחוריו שנים רבות של ניסיון ומחקרים שמוכיחים את יעילותו. נוירופידבק הינו טיפול חדש יחסית וניסיוני, ויש מעט מאוד מחקרים על יעילותו עבור OCD עד כה (מה גם שיש הבדל משמעותי בעלויות). עדיף ללכת על בטוח לדעתי... בברכה, ד"ר שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794957