OCD ובקשת הוצאת טופס ירוק
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני מעוניין להתחיל ללמוד נהיגה אבל אני מאובחן בOCD לכן אני צריך להוציא טופס ירוק ולדווח למשרד הרישוי על כך שיש לי מחלה בבריאות הנפש ויש לי שאלה, האם יאשרו לי את הבקשה להוצאת רשיון נהיגה אם יש לי OCD או שלא, כי אני ממש רוצה אך אני מחכה הרבה זמן לתשובתם מהרופא המוסמך.
שלום לך, אין שום קשר בין אבחנה של OCD (ולמעשה כל אבחנה פסיכולוגית/פסיכיאטרית אחרת) לבין טופס ירוק. שבוע טוב, ד"ר שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com