אני שאלה אני שאלהתודה
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר שרון המקסימה רציתי בבקשה לשאול אותך היכן אני יכולה לעשות בדיקת אספרגר.אם תסתכלי בהודעות שלי תמצאי שאני לא בשלה .חשבתי אולי יש לי אספרגר .גם במקרים שקרו לי לא היה לי סינון המים לא עבד .בהנחה שאקבל גם הנחה כי יש לי נכות .אוסידי על גבול סכיזופרניה.למה הכונה.שאם מישהו מתקרב לידי ואני לא בודקת טוב מדמי ת שהוא ירק לידי מדמינת .כלור לא בטוח תודה
שלום לך, רק רופא נוירולוג מוסמך לאבחן הפרעה על הרצף האוטיסטי. עם זאת, אם את סובלת מבעיות פסיכיאטריות משמעותיות, ייתכן מאוד שהרופא ייחס את קשייך לבעיות אלה. גם במקרים רבים של סכיזופרניה קיימת אישיות לא בשלה, וגם במקרים של הפרעות אישיות מסוגים שונים. בברכה, ד"ר שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com
מה זאתאומרץ אוסידי על גבול הסכיזופרניה?