הפרעת שינה סובלת מאאאאאאאאאאאאאאד

דיון מתוך פורום  הפרעות שינה ונחירות

12/04/2016 | 12:46 | מאת: נאנוש

הי אני בת 53 ומזה כמה שובעות אני סובלת מהפרעות שינה נרדמת כמעט ב1 ולפעמים יותר ותעוררת מוקדם מאד שסך הכל כל הלילה אני נרדמת כמעט 3-4 שעות מרגישה כאב ראש ועייפות ומצב רוח רח למחרת אבל לאחר לילה כזו גם לא מצליחה לישון ..אני לא יושנת בשעות היום בכלל ונס קפה שותה פעמיים אבל האחרון בשעה חמש שזה מאד רחוק לשעת השינה תה לא שותה וקפה שותה פעמיים כוס קטן ..זה כך מזה שנים אז למה עכשיו אני לא מצליחה לישון ..ובדיקת הרמון הבלוטה תקין הרופא נתן לי מלפני חודשים ברוטיזולאם שלקחתי שלוש פעמים בשבוע חצי כדור ועזר לי אבל מלפני שבועיים לא עוזר וגם אני מאד מפחדת מתלולת לכן פוחדת לקחת כל לילה ...תעזרו לי לישון הרוקחת המליצה לי על סליפ אייד אומרת שזה טבעי..אבל רשום שאסור לקחת יותר משבועיים זה אכן עוזר לי אבל האם לא מזיק לקחת כל יום? מה הסיבה להפרעת שינה והאם המצב עוד יחמיר?

לקריאה נוספת והעמקה

נדודי שינה כרוניים מהווים הפרעה משמעותית מאוד ומופיעים באחוזים נכבדים באוכלוסיה - כ 8% מהמבוגרים סובלים מנדודי שינה. הטיפול חייב להיות מסודר וזה אומר שאשית יש לאבחן באופן מדויק הסיבה. ממליץ לפנות לרופא במכון שינה לייעוץ(אין צורך בבדיקת שינה). לעניין הטיפול בתרופות שינה: הטיפול מועיל וחשוב אך איננו הטיפול היחידי ולכן יש להתאים מתכונת טיפולית אישית.

25/04/2016 | 12:14 | מאת: נאנוש

מה דעתך על התרופה ? האם נכון שהיא טבעית ולא גורמת לתלות? עד שאמצא תור פנוי למר]אה..תענה לי בבקשה אם אקח 3 פעמים או 4 בשבוע ?

מנהל פורום הפרעות שינה ונחירות