תסמונת פאזת השינה הדחויה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה ונחירות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבועיים האחרונים ואולי קצת יותר אני במצב לא טוב מבחינת שינה. אני נרדם רק לאחר 2 בבוקר ואפשר גם שאני נרדם בשעה 6 בבוקר ומתעורר בסביבות השעה 11 עד 2-3 בבוקר. ואולי אף מתעורר מוקדם ושוב הולך לישון. זה לא מתאים לי העסק הזה. רציתי לדעת מה הסיבה לכך? ראיתי את התסמינים שמתאימים לתסמונת פאזת השינה הדחויה - יש לי כמו "נמלים" ביד שמאל וברגל שמאל שמפריע לי במהלך היום וגם בניסיון לשינה. אינני מעוניין בכדורים - מה הפתרון ומה צריך לעשות?
אם התופעה נמשכת , ניתן לטפל באמצעות כדור צירקאדין. הכדור מכיל מלטונין בשחרור מושהה ומתזמן מחדש את השינה. יש לפנות לרופא לקבלת מרשם והנחיות ספציפיות לשימוש בכדור.