כואב.
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ליאת. איזה כייף לה, רק לשעה היא נמצאת איתי עם הכאב והקושי שלי, עם הבכי שלי. אחר כך היא מפליגה לדרכה, לעניניה ואני ממשיכה לבד. ממשיכה לכאוב, ממשיכה לבכות ורק מקווה שזה ייגמר, יעבור!!! ועד שזה יקרה!!!! כואב לי!!!!
היי עניתי לך ואיכשהו ההודעה נעלמה ברחבי הרשת והעדכונים אז עונה שוב אני חושבת שגם לה כואב, גם למטפל הכאבים שלו ולפעמים גם כאבי המטופלים הולכים עימו... אבל בהחלט מבינה את ההרגשה שהשהעה אינה מספיקה לתחושת הכאב בודאי אם הוא מציף בעוצמות גבוהות... ליאת