ערבובים, ערבובים ............
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בטיפול כבר כמה שנים אצל מטפלת מקסימה שאני אוהבת מאד. לאחרונה מרגישה צורך ללכת עם בן זוגי למספר פגישות. אני מתלבטת אם ללכת אחיה, או להפריד את הטיפול הזוגי מהאישי ולמצוא מטפלת אחרת. מה דעתך?
היי דנה מה שאת מציעה אפשרי במידה והמטפלת מסכימה לכך, האם ביררת איתה את הסוגייה? יש יתרונות להיות אצל מישהי שאת מכירה, כי לא צריך להסביר הכל מההתחלה ויש חסרונות בכך שהיא מראש עלולה להיות מוטה לגבייך או שתחושי בהמשך שמעט נלקח ממך המקום הפרטי שלך. כמו כן זה עלול להעלות סוגיות אתיות שונות. ליאת