איך לקום בבוקר עם בלי דיכאון
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ליאת.קורה לי שאני קמה בבוקר עם דיכאון ובהמשך היום זה עובר לי ואני מרגישה יותר טוב.אבל בשעות הראשונות של הבוקר אני מרגישה חסרת אנרגיה ועצבנית.אשמח לתמיכתך ועזרתך איך אני יכולה לקום בשמחה ולא עם דיכאון.זה תחושת מועקה.אני מאוד מודה לך ומאחלת לך חג עצמאות שמח.
למה לא קיבלתי תשובה? תודה.
הרבה פעמים תחושת דיכאון חזקה יותר בבקרים. לפעמים עצם הידיעה מקלה משום שאז את יודעת לומר לעצמך שעוד כמה שעות: הכל משתפר. לעיתים עשיית ספורט דווקא בשעות אלו אף היא עוזרת. מעבר לכך קשה לי לומר משום שאיני מכירה אותך... ליאת