אהבה נכזבת איך מתמודדים

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

04/04/2016 | 11:39 | מאת: טל

שלום שמי טל לפני 3 חודשים חבר שלי נפרד ממני עברתי מסכת עינויים,התקווה לשכוח אותו ולהמשיך הלאה בחיי אך לשווא.לא עזר יום אחד שלא הפסקתי לחשוב עליו.הכי כואב לי שהוא הכיר מישהי אחרת והמצב נהיה ממש מעיק אפילו 3 חודשים אחרי המחשבות הכאב העצום לא פוחתים.אשמח לקבל עצה או פתרון לבעיה,תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

היי טל ראשית, 3 חודשים זה לא הרבה זמן ועדיין מובן וטבעי שאת מרגישה את מה שתיארת. פרידה מבן זוג היא תהליך התאבלות וכמו כל תהליך התאבלות יש לו את הקצב שלו והזמן שלו. יחד עם זאת, במידה ואת מרגישה שהכאב גובר או גם במידה ואת מרגישה שיש בפרידה איזשהו נושא לא מעובד שנאפיין את הקשרים שלך חשוב (בשבילך) לנסות לגשת לטיפול רגשי שגם יכול להוות תמיכה וגם מקום ללמידה. חשוב גם להעזר בתקופות כאלו במעגלי תמיכה קרובים: משפחה, חברים טובים. כדאי ורצוי מאד דווקא בתקופות כאלו לעשות ספורט, לישון טוב (למרות שקשה..), ולנסות להתעסק בדברים שאת נהנית מהם. הכי חשוב זה לזכור ש...יש עוד דגים בים :)! תמיד, ובסופו של דבר הכאב הוא זמני, גם אם נראה כרגע שלא יעבור לעולם ולאט לאט תכירי שוב מישהו שיהיה מתאים יותר עבורך. ליאת

08/04/2016 | 13:08 | מאת: טל

וחג פסח שמח.

08/04/2016 | 19:46 | מאת: טל

אני פונה אלייך הפעם במשהו שגם קשור אבל לא רק מתוך מטרה ותחושה לעזור לעצמי בנוסף לטיפים הנהדרים שנתת לי.אני רווקה כמו שאת יודעת שחייבת עזרה.אחרי שאני ובן זוגי נפרדנו אני מאוד מבודדת חברתית מגיבה בחוסר חשק לאנשים ולפעמים התפרצויות זעם בעיקר על משפחתי. אני רוצה לעזור לעצמי ולהעזר לגלות את האור בחיים שאני יבין שאני קמה כל בוקר באופטימיות שאני יבין כל יום שהשמש כן זורחת כל יום.מקווה לקבל את עזרתך ועצתך האם הפסיכותרפיה הוא הכיוון?ומה עלי לעשות בנוסף לטיפים כדי לחזור לעצמי לצאת מזה ולהתעורר בשמחה לעולם?

מנהל פורום פסיכותרפיה