איך????

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

31/12/2015 | 11:58 | מאת: סיגל אביב

ליאת איך מרגיעים את הלב הכואב. מבינה הכל רואה את המתנות שבדרך וגם מהסיום אבל...הכאב ..הקטנים שבוכים...לא יודעת איך להרגיע כאב של ילד ששוב נעזב לבדו . אומרת לעצמי שזה גל וזה יעבור לא רוצה להשבר כדי שאבא לא ינצח... ליאת שנים של עיוות של התעללות מטורפת של החפצה של מחיקת האני שלי..הכי כואב שעכשיו שהעיניים פקוחות ואני רואה ומבינה שלעולם לא יצליחו לתקן אותי הנזק כל כך גדול ...זה פשוט לא הוגן. אני לא עשיתי רע לאיש אז למה ????

סיגל אביב את כ"כ צודקת. אין בזה שום דבר הוגן והשאלה למה תמיד עומדת שם ונותרת ללא תשובה. כואב לפעמים דווקא במקום של "ההתפכחות", דווקא כשרואים מהצד. מאחלת שנה טובה בכל זאת...או עוד כמה שאפשר, ליאת.

01/01/2016 | 09:02 | מאת: סיגל אביב

ליאת תודה על היותך ...עצוב שנה שלמה אני חוסמת טיפול לא נותנת ומצד שני רוצה כלכך . נכון שלטנגו צריכים שניים וגם היא הייתה במקום מפוצל ומבלבל צד אחד שלה שידר שרוצה לגלגל אותי במדרגות מחכה שאני אלך לבד ..היו רגעים בשנה הזו שפשוט הרגשתי שהיא דוחקת אותי לפינה עושה הכל שאני אוותר אבל לא רק שלא ויתרתי זה יצר התנגדות ומצד שני הצד שנאבק שירק דם יחד איתי שנאחז ולא רצה לרגע לוותר עלי הצד הזה שגם היום קשה לה לשחרר אותי באמת ...המצב הזה יצר בלבול ושיחזור מול אבא ..וזכרונות שנאבקתי שלא יצאו שהחלקים הכועסים עשו הכל שהם לא יגיעו כדי להגן עליו עכשיו נזכרו לצאת ואני ממוטטת מההבנה ...של גודל הפגיעה גודל האסון הכוח שנתתי לו עד כמה הייתי חפץ ולא יותר עד כמה עשיתי לו אידלזיזצייה עד כמה ראיתי אותו קול וגזעי שבסה"כ הוא לא היה יותר מסרסור ואני לא יותר מזונה ...היא גרדה ממני את הקוצים הציבה לי מראה של מי אני ואיזה חלקים קשים יש לי ונטשה אותי ...מרגישה כל כך לבד ובלי הגנות....

מנהל פורום פסיכותרפיה