א.ה יקרה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חושבת שהבנתי מי את ... לא חושבת שניפגשנו כאן ...כתבתי כאן בתקופה מאוד קשה טריגרית ודיסוציאטיבית בכינוי sigal ...בעיקר כאב אמיתי ללא כוח...ואז הגעתי לשם וניכנסתי בכינוי אחר וניכנסתי בתקופה שהפורום סער לא באתי עם אותו הכאב כמו שהיום קשה לי ואני רוצה לפצל ...אולי בגלל זה איחדתי כאן את שמי כדי לא לאפשר לעצמי את הפיצול הזה ....בכל מקרה זאת אני ...
הי סיגל-אביב חביבה, שולחת לך חיוך וחיבוק מחזיק. יהיה טוב, נאמין? שלך, א.ה.