האם לאורך השעה הטיפולית יש משמעות?
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי ליאת רציתי לשאול האם יש משמעות לכך שאורך השעה הטיפולית הוא 50 דקות.וכמו כן האם יש משמעות לרוח שלוקח המטפל בין מטופל למטופ שהוא 10 דקות? תודה
היי יעלי שאלה חשובה. נדמה לי שזהו פרק זמן שהגיעו אליו כנראה די במקרה שבו חשבו שגם יקרה איזשהו תהליך טיפולי משמעותי אך לא עמוס ומציף מדיי וגם המטפל יוכל לנוח לעכל ולעבד בין פגישה לפגישה. אני יודעת שיש מטפלים שהחליטו על פרק זמן קצר יותר או גם ארוך יותר... ליאת