דכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, כשילדתי את ביתי הבכורה לפני 6 שנים, חוויתי דכאון אחרי לידה. בעזרת טיפול פסיכותרפיסטי וטיפול תרופתי, יצאתי מזה. הבעיה שמאז ועד היום אני על טיפול תרופתי. הכדורים עושים לי טוב והאמת שאני פוחדת להפסיק. כמו כן, הגוף שלי התמכר אליהם. במידה ואני מספספת כדור או שניים, הגוף שלי חווה תופעות פיזיולוגיות כגון סחרחורות, מצב רוח ירוד וחנק של בכי בגרון. התרופה נקראת ונלפאקסין xr של טבע. האם זה מסוכן לקחת אותה כל כך הרבה זמן או שאין מניעה וכל עוד זה עוזר לי להמשיך? מבחינתי לקחת כל החיים. תודה לעונים
היי הדר השאלה שאת שואלת קשורה לייעוץ תרופתי ולכן חשוב שלא תתיעצי על גבי האינטרנט אלא עם פסיכיאר מטפל, בליאת