חיבור לפסיכולוג
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי יש לי פסיכולוגית ממש טובה ,חיבור טוב מרגישה פתיחות וחשק להיתקדם.לפעמים זה גם קשה כי מרגישה מעין תלות.אם היא בחופש אז איך אשרוד שבוע בלי לספר לה מה קורה?..אני גם מתקשה לפעמים להבין אם היא מצד אחד האדם הכי קרוב לי אבל מצד שני היא לא חברה ואני לא יכולה לדבר איתה או להתקשר מתי שבא לי וזה מאוד קשה הדיסוננס הזה.לפעמים אני רוצה להפסיק כי הקשר הטוב הזה הוא גם קשה שאני יודעת שזו לא חברה וזה מאוד מבלבל.ברור שאני לא אפסיק מצד אחר כי היא עוזרת לי אז אני ממש מבולבלת .איך פרויד לא חשב על ההשלכות?:) יש עיצה איך להיכנס לפרופורציה אם אפשרי בכלל?תודה...
היי ע אני מבינה את תחושותייך ואת הבלבול אכן יש קרבה אכן זו לא חברה, לעיתים לא פשוט להבין זאת. זה לוקח זמן. לפעמים זה גם מפחיד כפי שכתבת. ליאת