דרישת שלום
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ליאת, המון המון זמן לא כתבתי פה.. מה שלומך? האמת שאין לי משהו יותר מידי חשוב להגיד.. סתם רציתי לקפוץ להגיד לך שלום :) ואולי גם לספר שכבר עוד מעט 4 שנים בטיפול.. התהליך קשה אבל מרגישה שהוא עוזר לי מאוד.. הקשר עם המטפלת מעולה ומיטיב.. וכבר תקופה ארוכה יחסית מגבשת דעה שטיפול פסיכולוגי משתלם וטוב!! מקווה שימשיך ככה.. נשתמע ;) מאי
הי מאי איזה כיף לשמוע ממך ואיזו דרישת שלום נחמדה. נעים לשמוע שאת יכולה לתת מקום גם לטוב, ולרוגע שבשיגרה ולא רק (כמו רובינו...) כשקשה או בוער או מציק. מאחלת לך שימשיך כך ואף יותר! ליאת