שאלה קטנה ומציקה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה דבר נהוג להביא לרופא משפחה מתנות לחג? זה פתאום נראה לי קצת לא במקום. אבל הרבה אנשים כן מביאים. שמתי לב שזה משהו מאוד מקובל. מה דעתך?
היי רינה מתנות הן משהו שאין בו נכון או לא נכון. חושבת שחשוב להביא מתנות בחג למי שרוצים להביא לו :) ולמי שמרגישים שמתאים ונכון להביא לו. אם יש קשר אישי עם רופא המשפחה ומרגיש לך נכון להביא אז כן אבל לא ממקום של "כולם עושים זאת" כי אז זה חסר משמעות בעיני לפחות, וגם- לא נכון. ליאת