הקלטת המפגש
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . עד כמה זה חוקי יהיה להקליט שיחה עם הפסיכולוג ללא ידיעתו? זה נעשה כבר מהמפגשים הדי ראשונים בעיקר על מנת שאוכל לעקוב אחרי ההתקדמות שלי ולשחזר את מה שנאמר בחדר כיוון שהרגשתי שאני כל כך בתוך החוויה שאני לא זוכרת כל כך מה נאמר. כמו כן ללמוד מ"מהלכים" שלו איך הדברים נשמעים מבחוץ. אני לא מספרת לו על כך עקב החשש שזה לא חוקי ואולי לא מוסרי? אשמח לדעתך בעניין.
היי לך אני לא זוכרת כרגע את החוק אבל אני בטוחה שהמעשה הוא לא אתי. אף אדם לא היה מוכן שיקליטו אותו ללא ידיעתו ויש כאן עניין של אמון ביניכם. מציעה לך או לשתף אותו או להפסיק לעשות זאת. ליאת
האם זו יכולה להיות סיבה שיפסיק את הטיפול?