קצת נעלמת..
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך שומרים על השיג?איך נהנים משינויים ולא חוזרים לדפוסים ישנים? הורדתי במשקל..לטובה..פוחדת להרוס והשינוי מפחיד אותיי....אבל הוא לטובה, מקבלת מחמאות ועדיין פוחדת...ועדיין מרגישה שמנה במחשבה....ומה עושים כשרע במקום אוכל???כשגם המטפלת לא יכולה להיות זמינה דווקא בהתקף אוכל....ועצרתי אותי אבל קשה...מקווה שהובן...חג שמח ותודה שאת פה..גם כשאת לא ממש פה.
היי מיכ נעלמתי קצת (מחלה) אבל לא נעלמתי ממש :) זו שאלה מאד לא פשוטה מה עושים כשרע במקום אוכל... אוכל הוא "ממלא" בהמון מצבים ובעיקר יוצר הרגשה שכזו גם אם מטעה כמובן. אני חושבת ש"הפתרון" הקל יותר הוא לפנות לאדם אחר קרוב כדי להתמלא ממנו ו"הפתרון" הקשה יותר זו האפשרות להיות עם החסר ועם מה שעולה ובעצם להיות עם זה ועם עצמנו... ליאת