אבל
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גם הבנות שם... לא אכפת להן... מילא הוא.. אבל הן? ניסיתי לפנות , אבל התעלמו ממני. זה כואב נורא. ליאת כואב לי בלב
היו כאלה שלא התעלמו. חשוב לראות גם את היש.
אם תקראי את הבנות שם, דווקא הן אלה שניסו לתת לך יד יותר מאודי, ואם את הפרצוף העצוב שכתבה את ההודעה ו(גם אם לא) כדאי שתקראי את מה שאודי כתב שם ותחשבי שכתב לך, כי כך היה כותב כנראה אלייך. ואולי בכלל כדאי שלא תכתבי שם אלא פה :) קחי את מה שיש ולא מה שאין, ליאת מקבלת אותך בחום ואהבה, וגם אני! מוכנה? הולך? מיכל
היי נקודה אני לגמרי מבינה... אבל נסי להרפות, יש דברים כ"כ הרבה יותר משמעותיים שנראים לי שכדאי להתעסק בהם, ליאת