חולה ירח
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן ה7 "חולה ירח" כבר כמה שנים,שמחמיר בזמני לחץ וכד. לצערי הרב בזמן שהבייבי סיטר שמרה על ילדיי היא לא הבחינה שהוא יצא מהבית ושוטט ברחוב דקות ארוכות-את זה הוא זוכר כי הוא התעורר פתאום באמצע הרחוב.... מזלי שזה ניגמר יחסית בטוב. אני חייבת לעזור לו,לטפל בזה לפני שחלילה יקרה לנו אסון של ממש! למי אני אמורה לפנות?ונהייתי מעדיפה כמה שיותר טיפול טיבעי תודה מראש!
היי לך נראה לי שהכי נכון זה לפנות קודם לרופאת משפחה שתפנה אתכם לבדיקות מתאימות מבחינה נוירולוגית. משם אפשר להמשיך לשקול דרך טיפול, ליאת