חייבת עזרה לחברה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי חברה שיצאה עם בחור כמעט שנה וממש גרו ביחד אפשר לומר, הוא התנהג אליה כל פעם בנקודות קיצון של או ממש להשפיל אותה ולהתעלל בה מילולית התנהגותית (לא פיזית) ועושה המון מניפולציות או שהיה נחמד ואוהב...לאחר שבשעה טובה נפרדו כיוון שהוא עבר כל גבול בהתנהגות שלו אליה היא נכנסה לדיכאונות כבר חודשיים..לא אוכלת לא ישנה ולפי מה שבדקנו היא סובלת מתלות רגשית חמורה אליו..אני חייבת לעזור לה כי היא נכבית יותר ויותר ולא מוצאת סיבה לחיות ..מה עושים?
היי שושי, נשמע שאת חברה טובה ואיכפתית וגם נשמע שחברתך זקוקה לטיפול לא רק בגלל הדיכאון אלא גם משום שהייתה בקשר כזה, אני חושבת שאולי אפשר למצוא דרך לעזור לה על ידי הפנייתה לטיפול וגם כמובן פשוט להיות שם לצידה בתקופה כזו עם הרבה חום ואהבה... ליאת