ביטול פגישה

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

19/01/2015 | 18:32 | מאת: טל

אני אולי קטנונית אבל הייתי שמחה לשמוע עוד דעה.. לפני כמעט שבועיים עברתי תאונה ונפצעתי, עדכנתי את הפסיכולוגית שלא אוכל להגיע באותו שבוע בשל הפציעה. מאז היא לא שלחה הודעה ולא קבענו פגישה (למרות שבאופן עקרוני פגישה שמבוטלת נדחית סוג של אוטומטית בשבוע). אני מבינה שזה לא התפקיד שלה להתעניין בי מחוץ לפגישות ושיש לה חיים משל עצמה אבל מילא אני, לא אכפת לה מהזמן של עצמה? היא הרי יודעת שרוב הסיכויים שלא אוכל להגיע גם השבוע (ואכן כך הדבר). היא לא רוצה לדעת? קצת נפגעתי כי הייתה לי ציפייה קטנה שתתעניין בשלומי אבל אני יכולה גם להבין שלא. אני חושבת שמן הראוי שאשלח לה הודעה לגבי השבוע אבל אני מרגישה שבא לי לעשות דווקא ילדותי כזה ולא לשלוח.. מילא הייתי חדשה אצלה אבל אנחנו כבר יותר מ 4 שנים ביחד והיא יותר מכולם יודעת כמה נושא התקשורת מורכב עבורי. אני מרגישה קטנונית ומגעילה וממש לא בא לי לחזור אליה. אשמח לשמוח דעה אובייקטיבית וקצת יותר רציונלית. תודה :)

28/01/2015 | 09:25 | מאת: ליליאן

הי לך הייתי רוצה לחשוב שהיא לא רוצה להטריד אותך או ללחוץ עלייך ולכן לא מתקשרת, אולי מצפה ממך שאם את לא יכולה להגיע תתקשרי ותודיעי לה . זה יכול להיות ... אלא שבימינו בעידן האסמסים והווטצאפ, אפשר לשלוח הודעה לא מחייבת ולהתעניין בלי להטריד ולהציק יותר מידי . ולכן זה באמת מעורר מחשבות ובוודאי שרגשות חוסר ההתעניינות שלה... בכל זאת כדאי לך לחזור ולברר איתה את העניין ומה יש לה לומר על כך.

היי טל מתחברת למה שכתבו לך פה בתגובה. אפשר להתבונן על זה בהרבה דרכים אבל בהחלט מבינה גם את המקום הרגשי שאת מדברת עליו. נראה לי חשוב דווקא כן לקבוע פגישה ולדבר על התחושות שלך ועל הציפייה ולשמוע גם אותה, ליאת

מנהל פורום פסיכותרפיה