לא יכולה לשחרר את זה

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

25/12/2014 | 15:18 | מאת: .

אני כל כך כועסת!!!! זה מרגיז אותי שהוא התייחס אליי בצורה הזאת , בזלזול וציניות ועכשיו הוא לא מפרסם שום הודעה שלי - אפילו לא הודעות לאחרות!!! הוא אפילו לא התנצל!!!! ראיתי שהוא מסוגל להתנצל בפני כאלה שהוא פגע בהן ולי הוא לא למה כולם מתייחסים אליי ככה?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!!!! את גם חושבת ככה?!?!?!?!??!?!

לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2014 | 20:29 | מאת: paradise

היי לך , וסליחה שמתערבת . אולי תנסי לכתוב לו הודעת "לא לפרסום" ותנסי ללבן את הנושא אתו. אני לא מעורה בטיב הוויכוח שהיה בניכם, למרות שכן קראתי את ההודעות שלך ושלו ושל הבנות שכתבו. המדיה הווירטואלית, מטיבה היא מדיה מוגבלת והרבה פעמים היא נוטה "לשבש" את הטון שבו הדברים נאמרים ואז המשמעות משתנה. במקרה הזה , זה קצת "שיחק" לרעתכם ואז כל הדיון יצא מפרופורציה. לא כולן מתייחסות אליך כך! היו בנות שיצאו להגנתך והצדיקו אותך! אל תתעלמי מהן. יש לך מקום בפורום ההוא כמו שיש לך מקום בפורום הזה ויותר אחת זה תמיד יותר נחמד :-))) אני אשמח לראות שתחזרי. באופן אישי אני יכולה לומר, שגם לי לפעמים קשה לקרוא תגובות שכותבים לי ואני מרגישה שלא הובנתי כראוי וזה צורם לי (ואם קראת את ההודעה שלי לגבי הוואטס-אפ, אפילו ציינתי שהיה לי קצת קשה לקרוא את תגובתו, והבעתי את הרגש שלי ואפילו עוד בנות כתבו, וקיבלתי התייחסות מכובדת ועינינית. ונכון, גם התנצלות.) לדעתי, להיות מנהל פורום כזה , לתת מעצמך ומהזמן הפנוי שלך, ולענות לשאלות שאנשים מעלים ...בפרט שמדובר בתכנים לא פשוטים לפעמים שדורשים יכולת הכלה , זו גדולה ומעלה אדירה שיש לאדם. ומעטים האנשים שמסוגלים לעמוד בתובענות הזו יום אחרי יום, כמוהו וכמו ליאת ... ושוב, אני מאוד מבינה את התסכול הזה שמדברים אליך בציניות וזלזול, ועוד ממישהו סמכותי, אין דבר יותר פוגע ומנמיך מזה. זה מרסק ומכאיב ופוצע ואני באמת מדברת מניסיון...אבל, תנסי לכתוב לו, בלי להאשים אלא מכתב מהלב ,באופן עיניני אני בטוחה שהוא לא יישאר אדיש. בקיצור, אשמח שתחזרי.

28/12/2014 | 11:10 | מאת: מיכ

האם באחת ההודעות שלך אל אודי התנצלת את? כלומר אולי אם תבואי בגישה חיובית ותאמרי שאת מתנצלת ושאת רוצה לשנות את הגישה הוא יראה זאת באופן אחר? בינתיים היו הרבה קשיים של אנשים שונים בפורם והוא לקח חופשה, כנראה שלא עמד בעומס.... אז בינתיים אני מציעה לך לקרוא שוב את כל ההודעות שלך אליו ולדפדף אחורה לנסות להבין מה קרה...ואולי לנסות להבין גם את הצד שלו...בהצלחה, מיכל

30/12/2014 | 01:43 | מאת: לילך

הי נקודה אני ממש מבינה את תחושותייך. את לא הראשונה שהוא העיף משם ביחס שלו ואחכ גם במחיקת הודעות..הבנות האחרות לא יוכלו להבין את הדחיה הזו עד שהן גם יושארו בחוץ..ואני הייתי לפני שהוא הגיע קבועה בפורום. הוא אפשר לבנות אחרות במיוחד אחת ( זו שכתבה שאת צריכה להתבייש לעצמך..אף כי היא זו שצריכה להתבייש בעצמה על האמירות המגעיךות האלה) לדבר אלייך בצורה מזלזלת תוקפנית ומשפילה ואף אחת בפורום לא הקימה קול צעקה. המילים שהוא אמר לך הן לא מקצועיות אפילו בתור מנהל פורום להגיד למישהי שהיא הצליחה להיות בלתי נסבלת זה ממש חוסר מקצועיות ומספיק שזו מישהי אובדנית שהייתה צריכה משהו קטן שידחוף אותה מהקצה וזה יכול להחגמר רע. כולם יודעים כמה מילים יכולות לפגוע ועוד באינטרנט ואם יש מישהו שצריך לשקול כל מילה זה מנהל פןרום. עד אותו הרגע שהוא אמר לך את זה לא כתבת שום דבר שיצדיק את זה. בעיניי על דבר כזה היו צריכים להעיף אותו על טיל אבל אין באמת פיקוח. הרבה מרמור ואכזבה גם בליבי על הפורום השני שהיה בית ועכשיו איננו. אבל מה שיפה באינטרנט זה שאי אפשר באמת להשתיק אנשים- הנה, פה יש לך קול, וגם מנהלת שעונה בצורה אנושית ומכבדת..אז אולי תכתבי פה? לפעמים לא הכל שחזור- הוא פשוט כתב לך שם בצורה דוחה וזה פגע בך וקשה לך לשחרר.. מקווה שהוא והכותבות שם יתביישו לעצמן קצת. את לא!! בלתי נסבלת. נקודה.

הכעס שלך מובן וזה בסדר שאת מוציאה אותו פה. אבל שוב לטובתך נסי להרפות ממנו הוא לא האישו. האישו הוא את והכי חשוב שתתייחסי לעצמך. נסי לקבל את המציאות שלא יתנצל ושלא יפרסם את הודעותייך ועשי לעצמך טובה גדולה ופשוט אל תשלחי הודעות כי מדוע להעביר את עצמך דחייה? לעיתים צריך באמת באמת לקבל את המצב. ליאת

מנהל פורום פסיכותרפיה