וגם
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מרגיש/ה שנניח והייתי מצליח/ה ללכת לטיפול ונניח שהמצב היה טוב,איך מתמודדים עם כל השקרים להם כבר אין באמת דרך חזרה. מרגיש/ה שאצטרך לברוח לחו"ל ולהתחיל בגיל 27 חיים חדשים לחלוטין.
בתור התחלה...פשוט לומר אם אתה גבר או את אישה? למרות הפחד? והמטפלת שלי אומרת שהפחד יותר גדול מהמציאות...אז אני מציעה להתחיל לתרגל פה לספר על עצמך קצת.. אבל בכנות :) ובמקביל לספר למטפל את החששות מביקורת..דווקא אני הרגשתי רצון עז לשינוי, בהצלחה.
מתמודדים אט לאט, צעד צעד על פי קצב שבו תוכלי לעמוד בו וגם זה משהו שניתן לדבר עליו בטיפול. ליאת