לא בטוחה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. אני בת 22. מטופלת במרכז לנפגעות תקיפה מינית מזה חודשיים. אני לא מדברת בטיפולים. קשה ידי ולא בטוחה מה מותר לי לומר. לכתוב יותר קל,כאן ושם. לפני כמה ימים הייתי בפגישה שם והמטפלת שאלה אותי למה רזיתי. אמרתי לה שאני לא מצליחה לאכול..היא שאלה אם יש לי רעיון למה זה קורה לי. ואמרתי שאני לא יודעת ושאני מרגישה לבד ושאף אחד לא אוהב אותי. ואז אחרי עוד כמה דיבורים היא אמרה שהיא אוהבת אותי. וברחתי החוצה. ואני מרגישה שאני לא יכולה לחזור
היי מאיה, לפעמים קשה יותר לקבל אהבה אם היא מקושרת גם לפגיעה... אבל במציאות המטפלת אינה רוצה לפגוע אלא להיפך, את כמובן יודעת זאת איפשהו בתוכך, מאד חשוב שכן תחזרי לשם למרות הקושי... ליאת