שנה טובה
דיון מתוך פורום פסיכותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ליאת יקרה, מה שלומך? את כל-כך חמודה ואני אוהבת את תשובותייך קפצתי לאחל שנה טובה. לספר קצת עליי בהקשר נושא הפורום - הטיפול שלי עבר מעין שינוי. מזה חודשים שאנחנו נפגשים כאחת לחודש. לפעמים קצת יותר. לפי הצורך. הסברה אומרת שכך אני משתמשת במטפל טוב יותר. אנחנו עוד בודקים :-). עדיין הכאב הנפשי שלי לפעמים עוצמתי מאד, לצערי. מסיבות שלא תמיד ידועות לי. וזהו. כמה חודשים שהייתה לי עבודה קטנה, כעת הפוגה, אך צפויה לי, כנראה, עוד אחת קטנה מהחודש הבא. שתהיה שנה טובה מקודמתה ומבורכת, ד"ש חם, א.ה.
היי היי א.ה איזו הפתעה נעימה! מדי פעם אני תוהה מה איתך ותמיד שמחה לראותך מבליחה פה מעת לעת. חושבת שהצלחתי להבין בין השורות את הכאב שעולה מדי פעם וגם את הטוב גם אם היה במנות קטנות. מאחלת לך שהטוב יילך ויגבר ! והנאה בעבודה החדשה ובכלל שיתגשמו משאלות השנה. ותקפצי שוב, למה כ"כ מעט? :) ליאת