מעצבנת המטפלת הזאת, נמאס!

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

02/03/2017 | 21:13 | מאת: ש

ליאת שלום. בקשתי עזרה במפורש. והיא התחילה להגיד את כזאת וכזאת, וכבר הצטערתי שבכלל העלתי את הנושא עם בקשה מפורשת!! רציתי לעזוב את החדר וללכת או לאטום את אוזני!!! למה היא תמיד עושה לי את זה??? במקום להעצים, לעזור רק מורידה אותי עוד יותר נמוך, למה אני צריכה אותה, למה לשתף אותה???? אני כל כך מסורה לטיפול, נמאס לי! כשמבקשת עזרה, "מקבלת בראש"! רוצה לוותר על כל הטיפול הזה, מעצבן אותי!!!!

לקריאה נוספת והעמקה

היי ש יכולה להבין את החוויה הלא נעימה אבל לעיתים טיפול הוא גם מקום של תמיכה והכלה וגם מקום של כעס או קונפרונטציה, כמו בחיים. את כותבת שאת מאד מסורה לטיפול מה שגורם לי להרגיש שכנראה יש גם חלקים אחרים אולי היא עשתה איתך איזושהי "קונפרונטציה אמפתית" והיא נחוויתה כלא אמפתית מספיק. כדאי לדבר איתה בפעם הבאה על תחושותייך ולזכור כשאת מגיעה לפגישה שיש בטיפול כנראה גם וגם. ליאת.

07/03/2017 | 13:39 | מאת: ש

ליאת שלום. רציתי מאוד לא להגיע לפגישה. רציתי לסגור את הטיפול, לא לפגוש אותה יותר, לא לראות או לשמוע את קולה!!! אבל פתאום תפסתי רגליים קרות ובקשתי להפגש בכל זאת! בבוקר יום הפגישה רציתי לסמס לה שאני בעצם לא רוצה להפגש וסליחה על בילבול המוח. אבל לא עשיתי זאת ובכל זאת הלכתי. אמרתי לה שפגעה בי והסברתי בדיוק איפה ולמה, מקווה שהבינה. ועדיין לא בטוחה שרוצה להמשיך ולפגוש אותה, סה״כ יש לי תסריט מאוד ברור להמשך! לא נראה לי שתוכל לעזור, כבר לא בטוחה שיכולה להמשיך ולשתף, שיצא לי מזה משהו טוב, מעצים או מועיל. מתלבטת מאוד אם להמשיך בטיפול.

היי ש יןפי שבכל זאת הצלחת לדבר. אולח התחושות עדיין לא ברורות. במצבים כאלו מאד חשוב להמתין עד שהתחושות נעשות חדות יותר... חג שמח ליאת

מנהל פורום פסיכותרפיה