עצירות (רגשי) בן 3.5

דיון מתוך פורום  עצירות בתינוקות, ילדים ונוער

22/10/2018 | 20:57 | מאת: יעל

שלום לך, בני לא עושה צרכים כבר מעל שנה בגן (בהתחלה בטענה שאין מי שיחזיק לו את הידיים כמוני. ואכן התאמץ מולי ולא חשבתי שחריג). כעת התחיל גן עירוני ונולד לו אח. החל להתאפק גם בבית. הגענו לכמעט 9 ימי התאפקות היום. שוקל 14 קג. לא עלה במשקל כבר חצי שנה. נטיה לבטן נפוחה. נורמלקס כנראה היה במינון נמוך מדי (היו בריחות עם 17 גרם. בכי וצרחות וחששתי שיקרה בגן או ברחוב). היום נתנו חוקן מיקרולט שלא עזר ככ, אחכ אבילאק 15 מל ומיץ שזיפים וברח לו ברוב צרחות. כיצד מומלץ להמשיך מכאן? אבילאק באותו מינון פעמיים ביום עד יציאה יומית? או נורמלקס במינון מקסימלי או שניהם? בגיל הזה מומלץ טיפול רגשי ומאיזה סוג? לא ישב בשום אופן על האסלה. ישב לאחר גמילה אך אולי נבהל מהטלת שתן בלתי נשלטת קדימה. תודה לך מראש!

לקריאה נוספת והעמקה
22/10/2018 | 21:00 | מאת: יעל

אוסיף ואציין שכמובן שורף לו ביציאות. רופאת ילדים שללה פיסורה. כיצד מומחה גסטרו יכול לעזור במקרה זה - היית ממליצה? תודה רבה שוב

אני ממליצה על פניה לרופא גסטרו ילדים לצורך התאמת מינון של מרככי צואה וליוו מקרוב.צריך למצוא את המינון של נורמלקס או אפשר גם שילוב עם אבילק -הכל בהתאם למציאות בשטח ומה הילד שותה יותר ברצון.מכיוון שמתנגד שבת על האסלה (בגלל פחד וכאב בזמן יציאה בעבר ואולי גם בהווה)ממליצה לשלב יעוץ והדרכת הורים כיצד להתנהל מול הילד.

מנהל פורום עצירות בתינוקות, ילדים ונוער