צניחת עפעף
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח לתיקון צניחת עפעף (פטוזיס) ועברתי שוב ניתוח לתיקון מפני שהניתוח הראשון לא הביא תוצאות אך לצערי העפעף צנח שוב גם אחרי התיקון כדאי לעבור ניתוח נוסף ? ויכול להיות ש 2 הניתוחים (כולל התיקון) לא בוצעו כראוי ?
לקריאה נוספת והעמקה
יוסי היקר שלום! אכן, ניתוחים לתיקון צניחת עפעף אינם נותנים תמיד ב 100% של המקרים תוצאות אופטימליות. יש לתאם ציפיות טרום הניתוח עם המטופל. גם אם נותחת פעמיים - ייתכן מאד שיש מקום לשפר. הייתי מתייעץ עם הרופא המנתח. בברכה, ד"ר זיידר.