הניתוח בוצע לפני חצי שנה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לנצח פתיחת עיניים גדולות תעניק תחושה של עפעפיים קשורות? הערה: זה משהו בקטנה, לא חמור בכלל ולא מציק אך מבחינתי בלתי צפוי. העברה של קצות האצבעות לאורך העפעפיים כמעט ואינה מורגשת בעפעפיים. כאילו עור מת. תחושה קיימת אך חלשה, כמו לאחר אילחוש מקומי. הערה: כנ"ל. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, חיים, בד"כ תחושת המתח בעפעפיים חולפת עם הזן, בעקבות ניתוח... הנימול נובע מחיתוך עצבים תחושתיים במהלך הניתוח. העצבים חוזרים וצומחים בקצב של כ 1 מ"מ בחודש, ועם הצמיחה חולפת גם תחושה זו. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.