צניחת עפעף בעיין שמאל
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי ניתוח להסרת משקפיים לפני שנה . אחרי הניתוח התחלתי לראות שיש לי צניחת עפעף . חזרתי על תמונות קודמות חלק מהם היה לי צניחה וחלק לא . אבל אחרי הניתוח אני תמיד רואה את זה ואת הצניחה היא באותה מידה משנה ( לא גדלה ) . הצניחה היא 1-2 ממ
לקריאה נוספת והעמקה
אאא שלום! אכן, צניחת עפעף יכולה להופיע בעקבות ניתוחי עיניים, כמו קטרקט, ניתוחי רשתית, או ניתוחים אחרים. ייתכן שהסיבה נובעת מן הספקולום לפתיחת העפעפיים שגורם, לעיתים, למתיחת הרקמות ולשיחרור אחיזת השריר המרים את העפעף מלוחית העפעף. הייתי ניגש להערכה אצל רופא העניים שלך, בהצלחה, ד"ר זיידר.