הרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם גם למבוגר (57) אפשר לקיים את הניתוח בהרדמה מלאה?
לקריאה נוספת והעמקה
רותי היקרה, שלום! ניתן לנתח צניחת עפעפיים במבוגרים גם בהרדמה כללית. תלוי בסוג הניתוח - יש ניתוחים (למשל - קידום הלבטור) שבהם חשוב שיתוף הפעולה של המנותח והוא מתבקש להסתכל מעלה בזמן הניתוח לבדוק שהושגו רמה וסימטריה טובים. בניתוחים אלה - רצוי להשתמש בהרדמה מקומית. בניתוחים אחרים (כגון מילרקטומייה, או מיתלה עפעפיים) - אין צורך בשיתוף פעולה של החולה וניתן לבצע תחת הרדמה כללית. בברכה בריאות, ד"ר זיידר.