יצירתיות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשוק הקוסמטי מסתובבים המון גאדג'טים שמתבססים על מרכיב עיסוי אזור העיניים כדרך לחזק את שרירי העפעפיים למניעת/ שיפור צניחה שהתרחשה למרבה הצער. חשבתי על סטארט אפ ביתי מקביל באותה הרוח- האם אוכל לקחת את מברשת השיניים החשמלית שלי ולעסות את אזור העפעפיים באותה רוח של כל הגאדג'טים? מדוע לא בעצם ומהם הנימוקים למניעה? הרבה תודה
עלמה שלום! אין לי התנגדות לניסיון שיטות לא-קונבנציונליות בכדי לשפר צניחת עפעפיים, גם אם לא מוכחות בסיפרות המדעית. חלק מן השיטות מועילות למטופל, אולי בשל אפקט פלצבו. כדאי לשים לב שעיסוי אגרסיווי מידיי עלול לגרום לריפיון רקמות ואף להחמיר הבעייה. מברשת שיניים נשמעת לי קצת "נוקשה" ועלולה לשרוט את הקרנית... בכל מקרה, בהצלחה... ד"ר זיידר.