עברתי ניתוח הרמת עפעפיים לפני כחודש וחצי
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודש וחצי עברתי ניתוח להרמת עפעפיים בשתי העיניים. הניתוח עבר בהצלחה, אלא שיש לי תחושה של ירידה קלה בחדות הראיה. כאשר אני מטפטף טיפות רפרש לעיניים, חדות הראיה עולה והראיה חדה יותר, אבל לאחר שהעיניים מתייבשות, שוב יש ירידה בחדות הראיה. אני יודע שאחת הבעיות של ניתוח זה, זה ירידה בדמעות. מה עלי לעשות במקרה זה? תודה.
גדעון היקר שלום! אכן, אחת הבעיות המופיעות לאחר תיקון צניחת עפעפיים הוא החמרה של תחושת היובש בעין. בגלל הרחבת מיפתח העפעפיים - פילם הדמעות מתאדה מהר יותר מפני השטח של העין. מקובל לטפל בתחליפי דמעות, כפי שאתה נוטל. במרבית המנותחים קיים מנגנון הסתגלות והסימפטומים של היובש שוכחים אט אט. בברכת בריאות והחלמה מהירה, ד"ר זיידר.