טרסורפיה -
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. מהי הפרוצדורה הזו ? 2.מתי משתמשים בה , והאם היא תחליף לתיקון רטרקציית עפעף תחתון ?
אדם שלום, טארזוראפייה היא תפירה של העפעפיים (עפעף עליון לתחתון), בד"כ בצד הרקתי. בד"כ מבוצע שימוש בטכניקה זו במצבים של הפרעה בסגירת העין, כגון בחולשה / שיתוק של עצב הפנים (פציאליס). יחד עם זאת, ניתן להשתמש בטכניקה זו גם במצבי אקטרופיון / רטרקצייה של העפעף התחתון - בד"כ הסגירה של העפעפיים אז היא מינימלית כדי למנוע א-סימטרייה בולטת במפתח ההוריזונטאלי של העפעפיים. בברכה, ד"ר זיידר.
לתיקון רטרקציית עפעף תחתון הנובעת מגיל, היוצרת scleral show ויובש בעין. מה היתרונות והחסרונות של כל סוג ניתוח: Lower Lid Tarsal Strip , mid-face lift , טאראזוראפייה. האם יכול לשנות את האופטיקה של העין ? מה הסיכונים? ואיזה ניתוח הוא בעל סיכויי הצלחה הגדולים ביותר ושמירתה לאורך זמן ? תודה מראש.