עפעף נשאר נפול אחרי 12 שנה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ניר כתבת לי בתגובה לשאלה ששאלתי על בת 12 שנכנס לה תרסיס שלג לעין לפני 12 שנים שהדלקת שנוצרה כנראה גרמה לנפיחות של העפעף ולמתיחה של הרקמות וניתוק השריר שמרים את העפעף. האם אחרי כל כך הרבה שנים ניתן להחזיר את פעילות השריר, או לתקן את העפעף (שנראה עדיין נפול מעט ושונה מהעפעף השני) ע"י פעולה לא פולשנית אחרת? תודה
הגר יקרה, ניתוחים לתיקון צניחת עפעף מעצם טבעם מהווים פעולה כירורגית פולשנית. קיימים הבדלים טכניים בין סוגי הניתוחים השונים, וכמובן שיש צורך בבדיקה קלינית והתרשמות בלתי אמצעית מן המטופל, על מנת להתאים הפעולה המייטבית עשוייה לפתור את המצב הפתולוגית, במינימום סיבוכים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il